Onderhoud en garantie

Wij leveren op elke printer een onderhoudscontract dit is namelijk de garantie op uw printer. Dus als de printer een storing vertoont dan heeft u de zekerheid dat er binnen 8 uur een monteur ter plaatse is om uw printer weer werkend te krijgen. Dit kunt u realiseren door naar ons servicenummer te bellen. Indien u over een Xerox device beschikt, zal een servicemedewerker van Xerox u dan verder helpen met uw storing. Mocht u een HP device hebben staan, dan zal een medeweker van onze eigen Xerxes Group Servicedesk u helpen. Zo kunt u optimaal gebruik maken van uw printer en komt u niet voor verrassingen te staan.

Gratis verbruiksartikelen

Een ander belangrijk voordeel van een onderhoudscontract is het gebruik van de verbruiksartikelen (toners, drums enz.), deze kunt u kosteloos online bestellen of via het servicenummer. De enige zaken die niet binnen het onderhoudscontract vallen zijn nietjes en papier. U hoeft dus zelf geen dure toners of andere ingewikkelde onderdelen te kopen!

Betaal alleen voor wat u verbruikt

Het onderhoudscontract is verdeeld in vaste en variabele kosten, de vaste kosten zitten bij het huren of leasen van de printer in de huur/lease prijs verwerkt. De variabele kosten zijn de afdrukkosten. Deze worden eens per kwartaal aan u doorbelast. Het aantal afdrukken dat u in een kwartaal gemaakt heeft bepaalt dus de prijs. Dus als u in 3 maanden tijd 1.000 zwart en 1.000 kleur afdrukken gemaakt heeft betaalt u bijvoorbeeld:

1.000 * 0,08 (prijs per afdruk kleur) = €80,-
1.000 * 0,008 (prijs per afdruk zwart) = €8,-
Totaal : €88,-

Mocht u nog vragen hebben over het onderhoudscontract vul dan het contactformulier in. Alle details treft u ook in onze algemene voorwaarden.

Technische storing?

Heeft u een probleem met één van onze machines? Neem dan contact op met de technische dienst van Xerox via 020-6563620 of van HP via onze Xerxes Group Servicedesk 088-800 8333.